Älskade du

Nu är Marcus äntligen tillbaka i Skåneland! Känns bättre nu när jag vet att han är nära i allafall, närmre i allafall. Längtar så fruktansvärt efter en av hans gosiga varma kramar i morgon! Ska bli alldeles underbart!

Gårdagen och dagen har varit bra. Massa mys och snack, full Marielle och full Linda, vad har hänt med brösten? STORA! Vi är two of a kind! <3
Tack gumman, du är guld värd!

Stressen som byggts upp under den senaste veckan ligger kvar som ett stort tungt täcke över mig och hindrar min inre puls från att gå ner. Mår konstigt på något sätt som inte går att förklara och är bara allmänt off liksom.
Hoppas på att det hela lättar upp i morgon när jag kommer tillbaka till tryggheten.
Usch. Marcus är verkligen min stöttepelare!

Instängd är ett udda program
SYS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback