Jag vet inte

Om jag vill mer nu. Jag känner mig hopplös och ohjälplig.
Jag har ett huvud som bubblar över av information om marknadsföring, organisation och lednings saker!! En längtan i hela kroppen efter Marcus, en skräck för att inte vakna i morgonbitti. Det är nog lite fel på mig ibland.

Vet inte om jag ska läsa mer ivkäll eller inte? Blir det för mycket då? Blir det ännu mer kaos i skallen vilket kommer att resultera i total blackout på onsdag?
Om jag inte läser då? Då kanske jag missar en massa saker jag inte sett innna?
Hur man än vrider och vänder på det så känns det bara jobbigt.
Ångesten för tentan isig är som tur inte allt för stor. Det går som det går. Men den där andra ångesten, den som sitter djupare. Den är jobbig. Från onsdag när tentan är avklarad vill jag bege mig till moster och stanna där tills Marcus kommer hem igen. Jag ska inte vara ensam så enkelt är det.
SYS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback