Katrin gavid!

What! Katrin Zytiomerska är gravid! Dock har jag haft mina föraningar om detta då hon ofta skämtat om det på sista tiden i Vakna och så men nu har hon kommit ut med sanningen. Jag tycker det är jättekul. Ett litet Katbing barn. Dock verkar Katrin inte lika glad över undret själv. Hon hatar barn och säger att hon tycker det hela är mycket jobbigt. Hoppas hon kommer på andra tankar, det ska ju vara något fint att få barn, inte något man går igenom i onödan när man har möjlighet att inte göra det. 
Jag tror hon kommer bli en bra mamma med diciplin som ledord. Lycka till til Katrin! Ni förljer väl hennes blogg på finset.se?



Paret Bingkat, Katbing?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback