Klippning?

Hum. Kollade in mitt hår innan. (Suspekt)
Det har blivigt riktigt långt nu, och självfallet är betydligt mer befintligt än tidigare. Det är dags att klippa sig lite nu, få bort de slitna topparna. Skrämmande att jag inte klippt mig på typ 10månader!:O Jag som alltid varit så mån om mitt hår förr.
Men saken är den att jag ogillar att klippa mig hos någon jag inte varit hos förut. När jag bodde i M-ryd klippte jag mig hos Stefan. Sen flyttade han till HBG och då fick jag gå till en annan. Sen flyttar jag till HBG och han därifrån. Men enligt rykterna har han nu flyttat tillbaka till Markaryd och förhoppningsvis kan jag få en tid hos honom. Spelar ingen roll hur lång listan är jag ska ha en tid. Och det spelar ingen roll att jag måste köra 9mil enkel resa för att göra det för han är fasen den bästa av de bästa. Han får fria händer med mitt hår för jag vet att jag blir lika nöjd varje gång.
Hoppas han har en salong i Markaryd igen!!
SYS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback