PANIK!!

Vaknar utvilad och pigg. Tittar ner från vår lilla garagevåning och inser att ingen annan är hemma. Tar min dator för att gå in och få i mig lite kaffe!
Sätter nycklen i dörren och öppnar. Vad hör jag då? Jo LARMET!! En ren panik sprider sig på en millisekund i hela min kropp jag har ju fan inte KODEN! Springer upp på rummet och hämtar mobilen, med darriga fingrar knappar jag inn svärmors nummer eftersom Marcus sitter i skogen och jagar. Signalerna går.....Jag är rädd för att en securitas bil ska komma! Inget svar. Ännu mer panik men jag lyckas få tag på Marcus och skriker i luren: KODEN TILL LAMRET NUU!!
Det slutar att pipa och Marcus meddelar att larmet är kopplat till Lyn och Tommys mobiler så det kommer in gen larmbil. Dock är jag glad att det inte var någon tjuv som försökte komma in då Lyn inte svara i sin mobil:P Skämt o sido.

Nu kan jag i allafall andas ut och dricka mitt kaffe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback