Snabbis

Kör en snabb genomgång av helgen.

Fredag: Mamma och Sofie joinade oss här i HBG. Blev god mat och dryck hos moster och en utgång på ett trevlans ställe. Erik gjorde oss sällskap. Träffade en trevlig Irländare som förvånades över att jag var så glad hela tiden. Gick hem till Mattias. Jag var full och fick ett brännsår på foten- luftgittarspelande och spagat.

Lördag: Jag gick upp tidigt och trottsade baksmällan! Städade och plockade undan för att bege mig mot tåget hem. Blev upphämtad på stationen av Älsklingen. En snabb påfyllnad av energi innan det var dags för barnpassning- filmkoll,bus,gnäll, middagslagning, äta,film,godismys,sen somnade de äntligen. Vi kollade på två Wallander och en annan. Åkte hem vid tre halv fyra någon gång. varför åkte vi hem på natten? Jo marcus skulle jaga, blev inte så.

Söndag: Träffa Marcus systrar på frukost. Hjälpa till att flytta möbler. Hem till HBG. Filmmys med syster och kusin.

= Bra helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback