Tillbaka till Verkligheten!

Den senaste veckan har förvisso varit trevlig och så. Men det mest av tiden har varit fyllt ångest och depp. All lust rann ur mig och motivationen till att ens vakna försvann. Allt jag gjort den senaste veckan har kännts så meningslöst på flera sätt.
Ångesten har plågat mig mer än den borde och jag har tappat lite av hoppet om mig själv.

Men det är nog lite smått på väg tillbaka. Jag måste försöka i allafall. Kan inte låta mig själv falla mer nu. Jag behöver ryckas upp ur min håla och komma tillbaka till verkligheten. Ta tag i saker och ting. Men mest av allt hade jag behövt träffa mina kära vänner.
Ja jag tror det..



En numera mycket gammal blondipic.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback