Underbar dag

Camilla gjorde verkkligen min dag idag! Vi gjorde inte så mycket, mös mest framför tv:n till varandras dåliga humor! Du ät bäst vännen<3

Efter Camill hade begett sig vid halv åtta tiden tog jag tag i pluggandet igen. Hade ju bestämt mig för att gå igenom hela bok nummer tre denna dagen och så fick det bli. Nu är böckerna avklarade och nu har jag tre dagar kvar till annat pluggande. Känns ganska bra faktiskt.

Marcus ringde alldeles nyss. saknar vekligen honom (som ni vet, tjatigt). Fick även ett urgulligt sms, värmer lika mycket varje gång. Nu kan jag sova gott även denna natten!

Komedi på tv och lite te innan det är dags att hoppa i säng!
Sov gott alla
SYS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback