Utmattad

Frågan är hurm an kan vara det när man precis sovit i flera timmar?
Kroppen gör ont och humöret är dåligt.
Tur att jag har en sådan underbar kille som i allafall får mig på lite bättre humör<3

På torsdag åker Marcus iväg till Norrland. Jag ska vara hemma själv i en hel vecka, typ.
Hatar att sova ensam. Jag är en sällskapsmänniska. Behöver lite folk kring mig. Som vanligt saknar jag mina vänner men så typiskt att allas scheman korsar varandra hela tiden. Måste göras något åt.

Klockan åtta släpper jag alla dagens förgrymmande tankar och kollar på lite härliga serier istället. Hoppas det funkar. Om inte så får jag springa av mig lite ångest på gymmet i morgon. KÄnns skönt.
SYS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback