Äckliga människor

Kom precis hem från gymmet. Mitt under passet när jag låg och bänkade kom jag att tänka på hur äckliga folket på gymet verkligen är. Inte för att alla är svettiga för det hör till, det ska minsann synas och kännas att man rör på sig och tar i. Det jag syftar på är alla överbiffiga killar som stönar värre än en brunstig älg! Som tar i så de nästan gör på sig och gör sviniga grimaser till sina egna spegelbilder. 
Jag har helt ärligt svårt för att hålla mig för skratt! Som idag tillexempel. Två killar som tränar tillsammans, vi kallar dem nr 1 och nr2. Den ena ska passa på den andra (hjälpa till när det blir tungt) och pusha så att nr 2 klarar hela settet. Istället för att räkna uppåt som vanligt folk räknar Nr1 neråt.

Nr2 tar i så han blir röd som ett stopljus i huvudet, samtidigt som han stönar värre än jag någonsin hört någon göra innan! (dessutom lät det hemskt groteskt!) 
Nr1: står Snällt bakom och räknar ner: 5,4,3 du är snart där, 2,1 ja sista kom igen då!
Nr2: Errrrhh (stön) jaa!

Kan ni tänka er hur detta lät irl? Jag höll på att dö av skratt inombords! Kanske inte alla som skulle få detta till något sexistiskt men sådan är jag! 
Tur att man får sig några skratt så man orkar med träningen. 
SYS 

HAHAH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback