B-Kändis dagis

Hum. Någon som såg Kändis Djunglen igår?
Vi såg nog fem minuter tror jag. Nog det mest patetsika program jag varit med om. Verkar mer som ett dagis för svenska B-kändisar som inte har något annat sätt att tjäna pengar på längre. I dagens tidningar stod det till och med att tittare hade rasat och kallat programmet för "Skitprogram", och att tävlingarna/utmaningen de gjorde bara var fejk. Blir så trött på hela jippot kring detta program. Knappt någon man känner igen alls. Sin sak om det hade varit "riktiga" kändisar, då hade det i allafall varit kul att se på.

Men något som roar mig med det hela är Josefin Craford. Hon sa i ett program av Vakna med The Voice i slutet av veckan att hon tyckte det skulle bli kul med programmet men att det som sagt bara var B-.kändiasr med vilket var lite trisst enligt henne.  Vi vet ju alla som ser programet att Josefin gärna själv ser sig som en kändis.
Då till det roliga! Josefin har själv sagt att hon själv blev tillfrågad att vara med i Kändis Djunglen men att hon tackade nej. Hon är nog inte så känd som hon vill vara. Och eftersom jag har lite svårt för henne så känner jag mig lite smått glad inombords över att hon faktiskt bara är just en B- "kändis"! HAHA
SYS!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback