Härliga Gynning!

Jag älskar verkligen Carolina Gynning! Och efter att hon färgat håret mörkt är hon banne mig snyggare än någonsin!
Alla klagar på henne för att hon är en dålig förebild, är alldeles för fåfäng och korkad. Men det är hon inte. Ingen har bett henne vara en förebild, och att hon själv är mån om att vara smal och käkar piller för det så är det inget som hon försöker inspirerar andra till att göra! Och fåfäng? Ursäkta mig, vem fan är inte fåfäng? sen att man är lite mer fåfäng än andra va gör det?
Korkad är hon absolut! Men på ett riktigt bra sätt. Hon är självkomisk och spelar på att ha en lite korkad sida. I grund och botten är hon nog egentligen ganska smart. Hon har vetat från början vad hon skulle spela på för att bli känd och var är hon idag? Jag tycker att hon har lyckats i allafall. Hon kan göra i stort sätt vad som helst, hon är underhållande och egoistisk. JAG ÄLSKARC HENNE!








 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback