Heelllooo!

Åh! Mina ben kommer att ömma i morgon med all säkerhet! Ett hårt benpass följt av träning på en högst konstig maskin som tog död på resten av kroppen totalt! Sitter nu utsliten och trött i soffan och känner ångesten flyga över mig! Måste läsa klart det som tillhör dagens föreläsning. Men det hinner jag. Kvällen är ju bara ung! Snart ställa mig och laga lite mat men först fixa ett födelsedagskort till Ekke som fyller år i morgon. Han ska få en sak som vi måste beställa men för att han inte ska gå tomhänt härifrån i morgon på vår pankaks-fördelsedags- frukost så köpte vi dessa till honom:



Anledningen till att han får plåster är för att han har en tendens till att skada sig ofta. Och många gånger kommer han till oss så där lagom sent på natten och behöver plåstras om! Så nu tänkte vi att han kan få lite egna plåster så vi kan vå sova lite:P Och att han får just Hello Kitty är bara för att han är så söööed. HA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback