Ja ja säger då det!

People people! Då var det klart. Jag är nu mera en "glasögonorm". fast inte till 100% utan bara vid läsning och tv tittande och datorsittande. Men det som är mest underhållande med det hela är att jag får glasögon för att jag har för BRA syn! Hör och häpna. Jag har något som de kallar för "översyn", alltså, jag ser för bra vilket gör att det blir överbelastning för hjärnan, alltså därför jag får huvudvärk. (Inte som jag förr trott, att jag kan se ÖVER saker och ting! ^^)
Så kan det vara.
Efter ungefär 40 minuters provande av bågar valde jag två par, två timmar senare ringde jag och tillkännagav mitt val. Dessa blev det i allafall.
Märke: "Red" By Ricardo 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback