Men snälla någon!

Jag får damp! Allvarligt talat, jag blir totalt frustrerad! Åhhh.
Tills på fredag har vi en seminareiuppgift vilket innebär (denna gång) att vi ska reflekter över ett avsnitt av "The Office" ur synvinkel utifrån kursliteraturen. Vist, det går väl an. Men när sen vår "älskade" franssvenske föreläsare nu lägger upp en lista på inte en eller två utan ELVA artiklar vi ska läsa till på torsdag då blir jag förbannad. Inte nog med det, vi ska även vara förberedda på att svara på frågor om dessa artiklar, vilka budskap de har och en massa annat crap!!
Hur mycket tid tror han vi har över???!

Ni kanske tycker att jag är löjlig nu. Men när man har 1500sidor till en tenta som bara ska innehålla fem-åtta frågor och dessutom måste sätta sig ner och läsa massa artiklar på engelska då är det bannemig inte kul!
Jag förstår inte hur de har tänkt sig. Litteraturen berör si så där ett trettiotal teorier och modeller av alla dess slag och så artiklarna som vi inte ens vet ska vara med på tentan eller ej, hur sjutton kan de mena att få med det på fem till åtta frågor??!!! Går inte enligt mig. Det som retar mig mest är att man inte vet alls vad man egentligen ska plugga på till tentan. Allt man får höra är att "allt är vikgitgt så plugga på allt"
HUM?? Så då ska man få in allt detta men bara behöva testas på typ sex olika?
Snacka om att lägga tid på onödigt lärande!
Pissskola.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback