Ny nytt nyare

Känner mig full av energi! Började morgonen med ett cardiopass vid halv åtta. Finns inget som gör en piggare än ett pass på morgonen. PÅ med musiken i iPoden på max och bara spela beatlåtar fulla med pepp och ge gärnet! Jag gillar det. Don´t stop movin!

Vid ett är det dags för skola igen. Men föreläsningen idag verkar intressant av det jag läst i allafall. Känns bra att vara förberedd och färdig läst innan föreläsningarna. Har så mycket energi nu och då kan jag ju lika gärna lägga den på att prestera bättre i skolan! eller hur?

Träningsvärken är det dubbla idag, men visst känns det skönt? För då vet man att man bannemig har tagit i! Jag ser det mer som motivation. Lika mycket som min största motivation är alla pessimister som tror att jag inte kommer klara detta alls. Snacka om peppande!
Hur som haver, det är dags för kycling nu. Måste hålla schemat ju.
Hoppas alla får en bra dag
SYS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback