Omringad av testosteron

Ja det är precis vad jag är! Totalt omringad av det manliga könet större delen av mitt vakna liv.
Jag tränar med enbart killar, festar med mestadels killar, har middag/filmkvällar med endast killar. Det mesta jag gör, gör jag tillsammans med killar. Inte för att det är något fel med det inte, men ibland saknar jag verkligen lite kvinnor i mon vardag. Tjejsnack och internhumor som killarna inte förstår sig på. Men just nu i stadiet av mitt liv där skolan tvingar mig att bo här så får jag leva med att det är som det är!
Så om ni mina underbara vänninor någon gång undrar över varför jag är lite mänly så att säga så vet ni nog varför! HAHA. Och pappa som undrar varför jag ibland bara helt öppet råkar rapa lite. Ursäkta mig säger jag, man blir som man umgås!

Dags att dra upp till Mattias och avbryta killligan i sitt tvspelandeför att dricka kaffe och kolla på film med mig;)
SYS
Killarna här på bryggare, ni är underbara!



Älskling och Min absoluta favorit nr2, Mattias!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback