Sådärja Linda

var jobbsöket avklarat. Kändes jättebra! Till min fördel var det tre killar som jobbade, plus att butikschefen var där. Fick svara på lite frågor och så, så nu hoppas vi på det bästa! Håll tummarna för mig. Känns som att jag gjorde ett bra intryck i allafall.

Ikväll är det fotboll, och gissa? Jag, Linda Pettersson, den förmodligen minst fotbollsintresserade människan på denna jord ska se matchen mellan Sverige och Malta! Vet inte varför bara känns som att jag måste se den. Dessutom ska vi äta kräftor ikväll så fotboll blir en bra underhållning till det.
Ni vet väl att kräftor är så kallorisnålt att man bränner fler kalorier under tiden man skalar och äter dem än man hinner få i sig under tiden! Toppen med kräftor då!

Inget gym idag. Veckans lediga dag är idag. Känns i kroppen att det behövs.
Lite komedi tack
SYS



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du får jobbet :D

Men i vilket syfte läste du Goffman?

<3

2009-09-09 @ 14:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback