Ta mig härifrån.

Jag känner ångesten tränga sig på.
Vet verkligen inte hur jag ska hinna med allt. Jag vet att jag inte är ensam om det denna gång.

I morgon börjar vi inte förrens 1300 så timmarna innan MÅSTE gå till pluggandet av artiklarna.
Efter skolan måste jag träna och dessutom hinna med att skriva klart både frågorna till fredag och till torsdags föreläsningarna. Jag MÅSTE dessutom hinna gå igenom alla sammanfattningar på Ledning och Organisationsboken (jefla tjockbok) innan vi påbörjar den trejde tjockboken för denna kursen. Veckan har för få dagar känns det som och tentan närmar sig snabbt.
Usch. Helst av allt vill jag bara skita i allt ihopa. Men det kan jag ju inte. Kan inte bara släppa allt hur jobbigt det än må vara.
Men det tär på mig. Trött större delen av dagen, ont i kropp och huvud, okoncentrerad.Värst av allt är att mitt humör är värre än en trotsig tonårings! Ändå har jag pluggat mer i denna kursen än jag gjort under de tidigare, trotts det känns det som om jag är ute på aaaldeles för djup vatten just nu.

Måste-gå.och-lägga-mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback