Update maybe?

OCKEJ! Ck, går att använda på alla ställen^^

Motiverad till lite av varje för tillfället. Har haft en bra pluggvecka med många kapitel lästa, många pp´s genomgångna och ett huvud fullt med nya kunskaper. Riktgit pluggo! Träningen har varit det centrala i min värld en längre tid men denna veckan har träningen kommit på kant, mestadels för att kroppen skrek om lite vila! Så vi kör på samma stil resten av veckan, lugnt tempo och låter musklerna och mina ömmande benhinnor vila lite. Är på festhumör och vill träffa Camilla!! Saknar henne, känns som mitt högra ben fattas när jag inte träffar henne! Call me babe!

Jag få nog säga att jag lyckas med mycket i min väg för tillfället. Och jag gillar det.

Älskling, vi har det bra du och jag! Riktigt bra<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback