Year One

Trots min enorma omotivation tog jag tag i mig själv och tvingade iväg mig själv till gymmet ännu en gång denna dagen. Mitt humör har varit som en otroligt dalig bergochdalbana hela dagen och inte förrens nu framåt kvällningen har jag börjt bli lite mer pepp.
Har fått gjort lite av skolsakerna men inte alla vilket stör mig, måste läsa en jefla massa i morgon.
Dock är jag glad att jag har något att se fram emot. Tisdag inte så långt men det räcker, Millan är ett välbehövt element i mitt liv. Och med tanke på att vi inte setts på evigheter är det inte så konstigt att jag är ur fokus så att säga.

Sitter och glor på Year One, en ganska missbildad film men kass humor, alltså helt i min smak! HAHA

oo! Kaffe är klart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback