JA!

Som ni trogna vet så är mitt löfte till mig själv detta året att tänka mer positivt och njuta mer av livet.
Mitt 2010 har verkligen börjat bra på så många sätt. Och de sätt som varit mindre bra har jag lyckas läga bakom mig.
På väg hem från Jämtland såg jag ett mail som gjorde mig om möjligt ännu mer glad.
Jag ska på arbetsintervju den artonde januari!

Håll tummarna riktigt hårt för mig den dagen!

Jag kommer glädjas för mig själv en massa och det är jag banne mig värd efter en lång tid med massa motgångar. Strukturera upp vardagen och ta en dag i sänder. Jag känner på mig att det kommer bli bra detta. Förbannat bra känsla!


Kommentarer
Postat av: Emmelist

ja jag hoppas verkligen att det blir enklare snart. men jag ska fan klara det :D



allt bra med dig idag då?

2010-01-12 @ 10:19:27
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback