Nerver

Ohhh! Jag hatar csn,varför har de inte skickat ut pengarna ännu?

I allafall. Håret är lockat, sminket pålagt, kavajen köpt och kläderna valda. Jag är mer än redo för en jobbintervju nu! Nerverna börjar visa sig men jag ar intalat mig själv att se det som ett vanligt samtal med en vanlig människa. Andas ut och bara vara mig själv.

Innan intervjun väntar skola, blir bara en timme sen måste jag gå.
Veckan kommer gå i 120! Har en massa som ska göras, plugga redovisning, åka till bjärnum, planera och packa inför åre, handla och en massa massa annat!
Men jag har mina senillappar och min kalender, så det ska nog fixa sig alltihop!

Försökte få igång Marcus webcam men misslyckades. Tänkte ju att jag skulle visa mitt hår som idag dag är helt fab! Hittat helt rätt medot för mitt hår nu, värmespolar. Blir volym som heter duga och lagom stora lockar som faller fint, mitt här är underbart med lockar i, nog det jag är mest nöjd med får jag säga.

Ha en bra dag alla och önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: marielle

Du kommer fixa detta galant! :*

2010-01-18 @ 13:25:25
URL: http://mariellesway.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback