Senare

När jag kommer hem i eftermiddag ska jag se om jag fixar att lägga över bilder från min gamla mobil så ni kan få bli uppdaterade om veckan i Jämtland.

Dagens: Gym-pluggande hos Madde-gym-redovisningsplugg-middag, planering.

Nu närmar sig resan till Åre. Pete var här igår och snackade en runda och jag måste erkänna att även om det inte kännt helt hundra innan så ser jag faktiskt fram emot resan nu. Tågbiljetter är bokade och skidorna är hemtade hemmifrån. Nu fattas bara att vi alla ska träffas och planera mera.

Måste komma igång med uppdateringen igen. Lovar att det ska bli roligare inlägg än de senaste men jag får ta tag i lite viktigare saker först.

Ha en riktigt bra dag!
SYS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback