Thaisoppa

Tillbaka till det jag skrev tidigare med planering. Varför planerar inte fler?
Man hinner med så hemskt mycket mer och bara man kommer in i tänket att ta tag i saker på en gång så går det hemskt smidigt.
Mitt nya sätt att tänka underlättar min vardag hur mycket som helst. Jag hinner med mer än jag trott jag hinner med, detta kommer göra mitt liv mycket lättare!
Att vi inte gör saker för att vi "inte hinne", eller inte "orkar" gör våra liv mer besvärliga. Förr eller senare måste man ta tag i mindre roliga saker så varför inte bara göra dem på en gång så slipper man sen. Jag har både tvättat och damsugat idag som jag tänkte göra ikväll, damsuga innan träning, slänga i en maskin tätt, träna under tiden, nu laga mat och vika tvätt sen har jag ju hela kvällen framför mig.

Jag trivs nu.


Time for Thaisoup!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback